Volgende bestemming: Koh Chang! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jesse Stoop - WaarBenJij.nu Volgende bestemming: Koh Chang! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jesse Stoop - WaarBenJij.nu

Volgende bestemming: Koh Chang!

Blijf op de hoogte en volg Jesse

25 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

Hallo lezers!! :-))

Vanmorgen zijn we, voor vakantie begrippen dan, redelijk vroeg vertrokken vanuit ons resort in Jomtien. Nog even snel ontbijten en genieten van het uitzicht want daar hebben we na 4 dagen nog steeds geen genoeg van gekregen!
Voor de deur troffen we een aardige taxi chauffeur aan die bereid was om ons voor omgerekend 60,- euro naar de ferry van Koh Chang te brengen, zo'n 4 uur rijden. De mensen hier spreken over het algemeen heel slecht Engels, zo ook deze beste man dus wat uitleg onderweg van de passerende bezienswaardigheden konden we wel vergeten. Hij maakte het goed door heel de weg de Thaise Sky Radio op te zetten. Zucht. 4 uur lang Thaise Ping-Plong muziek. Zelf Jesse ging het van narigheid na zingen, op een heel hoog toontje.
Maar na een lange rit kwamen we dan toch aan bij de Ferry van Laem Ngop. We hadden om precies te zijn nog een kleine 20 minuten voordat de boot zou beginnen aan zijn overtocht. Martijn nog even naar de wc en Jesse werd naar de souvenirswinkel getrokken aangezien er heel veel voetballen lagen. Alles duurde en duurde maar dus volledig bezweet kwamen we met onze zware koffers dan toch aan bij de pier. Geen boot, wel een brandende zon. Na 2x Thailand hebben we nog steeds niet geleerd dat 20 Thaise minuten ongeveer overeen komt met 40 Nederlandse minuten.. Er zat niks op dan wachten want we zagen 'm in de verte op z'n gemak deze kant op varen. Doe maar rustig aan! ;-)) De overtocht verliep goed. Er is van alles te verkrijgen aan boord; zelfs complete maaltijden. En dat voor een half uurtje varen. Wij hebben het bij een lekker ijsje gehouden. Bij aankomst zijn we in een (grote) tuktuk gestapt en naar ons hotel gereden. Hier verblijven we een hele week, voor ons doen extreem lang op 1 plek. Heerlijk! We kunnen hier kano's huren, excursies maken maar vooral relaxen. Doen waar we zin in hebben!
We schrijven snel weer! XX

• 25 Oktober 2014 - 17:12

Oma Elly:

Hé Jesse, Kim en Martijn,

Zo zeg, daar kan je nog eens een taxi voor nemen! En dan spannend met de boot naar de overkant, wauw! Ach en volgens mij gaat alleen hier in Nederland het vervoer op tijd (ahum..., als er geen bladeren op de rails liggen, de rails niet is uitgezet vanwege de warmte of er een ander soortig weeralarm is afgegeven) ;)
    Jesse!!! Dat je muziek hoog in je vaandel hebt staan wisten we al, maar Thaise muziek meezingen..., tjonge tjonge! Dat vind ik toch wel héél erg bijzonder hoor! Kan niet wachten tot wij hier van kunnen meegenieten :)
    Ik kijk uit naar jullie verhalen vanaf dit prachtige bounty-eiland. Een hele week nog wel, ben nu al heel erg nieuwsgierig naar jullie belevenissen vanaf daar.
    Een superdikke kus van mij voor jullie drietjes XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 25 Oktober 2014 - 17:17

Oma Elly:

Nog een P.S.-je van mij > GEWELDIGE FOTO'S!

XXX

• 25 Oktober 2014 - 17:23

Opa Chris:

Hai vakantiegangers,

Mooi dat de reis naar Koh Chang goed verlopen is.
    Jullie zijn ook lekker op de hoogte van de Thaise muziek gebracht. Jesse, dit was
    waarschijnlijk wel iets ander als K3.
    Vier uur in een taxi voor € 60,-. Dat is nog eens lekker goedkoop.
    Ik heb het eiland op internet bekeken, ziet er prachtig.
    Jullie zullen je daar best vermaken.
    Lekker relaxen en genieten.

Wat een mooie foto's en wat ziet het er prachtig uit.

Jesse, je zult waarschijnlijk al lekker slapen, dikke kus.
    Martijn en Kim, groetjes uit een somber en druilerig Dordrecht

• 25 Oktober 2014 - 17:26

Oma Els:

Hallo lieffies,

Ik ben echt jaloers....... Wat een geweldige plaatjes. Het lijkt wel of we naar foto's kijken in een reisgids.
    En die kleine man vermaakt zich ook zo goed. 4 uur in een taxi is wel erg lang, gelukkig zit hij heel graag in een auto.
    Ik ben erg benieuwd als Jesse weer thuis is, wat hij dan het eerst gaat vertellen: over het zwembad of over de tuktuk, of over het onweer.
    Nu weer genieten van 1 weekje in het volgende paradijs.
    Dikke kus voor allemaal!!! XXXXX

• 25 Oktober 2014 - 18:33

Peter Sliep:

Hoi Vakantiegangers,

Ziet er allemaal weer prima uit. Ik miste al wat verhalen in de categorie bloopers, dus ik vond het bootverhaal wel grappig om te lezen.

Geniet er maar lekker van met zn drietjes, weekje relaxen... :)

Zou zeggen: Hou je Thai.

Groetjes,
    Peter

• 25 Oktober 2014 - 19:11

Opa Piet:

Aaaaaaaach,
    Zo alleen met z'n koffertje op de kade..... Gelukkig is het op de trampoline nog goed gekomen ( en dan hebben we het maar niet over die koe....)!
    Zowel het resort als het eiland zien er niet verkeerd uit. Hier moet een mens het zonder af te zien toch wel enkele dagen kunnen uithouden!
    Maar, met mij er bij had het allemaal nog veeeeeel leuker geweest

• 25 Oktober 2014 - 20:01

Tante Elise:

Hoi lieffies,

Wat zien de foto's er weer heerlijk uit!! Fijn om te zien dat jullie echt genieten samen! En wat leuk dat je nu een trampoline voor de deur hebt Jesse! Kun je je lekker uitleven!
    Wij zijn helaas weer terug in het regenachtige Nederland! Jullie mogen Lekker nog 2 weken genieten van alles daar!
    Ben benieuwd naar jullie belevenissen op koh chang! Veel plezier en geniet er lekker van!

Groetjes, tante Elise

• 26 Oktober 2014 - 09:11

Randall, Sigrid En Yuna:

Hai lieffies,

Wat een prachtige foto's!
    Zo mooi daar!

Jesse lieve schat , wat ben jij aan het genieten! Super!
    Zo fijn om te zien en zo dik verdiend voor jullie alle drie! !

Een week ergens verblijven is idd heel lang voor jullie maar zo te horen is er genoeg te doen! Stilzitten is niks voor jullie hihi!

Enjoy, relax & have fun sweetys!

• 26 Oktober 2014 - 10:50

Ouwe Opa Voetbal:

Hallo,
    Ik snap niet dat we op deze manier op de hoogte kunnen blijven van jullie avonturen!
    Dat had je vroeger allemaal niet. De foto's zijn erg leuk!
    Dat jullie nog twee weken wegblijven is wel lang hoor! Ik heb voor dat kleine ventje nog een zakje dropjes liggen hier.
    Maak maar veel plezier en hopelijk zie ik jullie snel weer!
    Opa voetbal.

• 26 Oktober 2014 - 14:59

Oma Van Dijke:

Ha Jesse, Kim en Martijn,

Wat een mooie foto's van jullie! Ik vindt het erg leuk om hier te kunnen zien wat jullie daar allemaal meemaken.
    Wat ziet het er daar allemaal prachtig uit.
    Genieten jullie nog maar een poosje, en ik hoop jullie snel weer te zien! Dikke kus van ouwe oma